Locatie Zaagmolenpad

De hoofdlocatie van OBS ’t Reigerbos bevindt zich op het Zaagmolenpad, midden in het dorpscentrum van Zevenhuizen. Als openbare basisschool vinden wij het erg belangrijk dat iedereen bij ons welkom is en mag zijn wie hij of zij is.

Op OBS ’t Reigerbos laten we kinderen kennismaken met verschillende culturen en achtergronden van hun leeftijdgenoten. Op deze manier leren we onze leerlingen om met elkaar om te gaan en respect te hebben voor de mening en visie van anderen. We zien de brede variatie aan achtergronden op een openbare basisschool als een verrijking voor de ontwikkeling van onze leerlingen.

De drie pijlers van openbaar onderwijs:

• Gelijkwaardigheid
      Iedereen is verschillend, maar iedereen is evenveel waard. Op onze school mag iedereen zichzelf zijn.
    • Vrijheid
      We stellen kinderen in staat om zelfstandig te denken en te handelen. We leren kinderen hoe zij hun eigen vrijheden en die van anderen kunnen bewaken.
    • Ontmoeting
      Op school komen verhalen samen. Kennismaken met andere achtergronden is belangrijk, voor het begrijpen van de wereld en de ontwikkeling van een eigen identiteit.

“Ben je benieuwd of OBS ’t Reigerbos bij jou en je kind past? Kom vrijblijvend langs om eens kennis maken!”

OBS 't Reigerbos (hoofdlocatie)

Zaagmolenpad 1
    2761TL Zevenhuizen