Nieuwsbrief 5-4-2024

Studiedag 2 april 2024

Inloopochtenden

Wie komt er een dagje voor de groep staan?

Overblijfhulpouders gezocht!

Gezocht GMR Ouderlid

MR vergadering 16 april 2024

Smashball Clinic groepen 7-8

Studiedag 2 april 2024

Tijdens de studiedag van afgelopen dinsdag hebben wij ons verder verdiept in expliciete directe instructie. Samen hebben wij een mooi gesprek gevoerd over ons onderwijs aan uw kind(eren). Wij hebben ook gesproken over het werkgeheugen, in onderstaande TED talk krijgt u hier meer informatie over. In de middag heeft een grote groep collega's de training afgerond tot werkplekbegeleider om studenten van de PABO nog beter te begeleiden.

Geslaagd.jpg

Inloopochtenden

Bij deze alvast de data voor de inloopochtenden in april:

Maandag 8 april: 1/2D, 1/2B, 4A, 5A, 6A, 7A

Dinsdag 9 april: 1/2C, 1E, 4B, 5/6C, 1/2A

Woensdag 10 april: 3A 3B, 4C, 5B, 6B, 7B

Donderdag 11 april: Locatie Koningskwartier

Wie komt er een dagje voor de groep staan?

Wij doen er alles aan om de bezetting dagelijks rond te krijgen. Toch is het erg lastig, hierdoor kan het voorkomen dat wij groepen helaas naar huis gaan sturen. Kent u iemand die les kan geven en af en toe een dagje bij ons wilt werken, dan hoor ik dat graag van u. (directie@reigerbos.nl)

Overblijfhulpouders gezocht!

Wij zijn met spoed opzoek naar overblijf medewerkers voor de dinsdag en vrijdag. Heeft u tijd en zin om één of twee uurtjes per dag toezicht te houden op een groep kinderen samen met een leerkracht, mail dan aub naar k.looman@reigerbos.nl

We merken dat het steeds lastiger wordt om de pauze op te vangen met vrijwilligers. Dit betekent dat we ons de komende periode gaan verdiepen in andere opties voor de overblijf. Via de nieuwsbrief zullen we u hierover blijven informeren.

Gezocht GMR Ouderlid

Wij zijn op zoek naar een ouder die namens jullie scholen wil meedenken, adviseren en beslissen over schoolzaken op stichtingsniveau. Er is plek voor één nieuwe ouder. Als zich meer kandidaten melden organiseren we een verkiezing. Via deze link leest u alle informatie.

MR vergadering 16 april 2024

A.s. dinsdag 16 april vindt de volgende MR vergadering plaats.

De volgende punten staan op de agenda:

- Schoolplan 2024-2028

- Schoolvakanties + Studiedagen 2024/2025

- Werkverdelingsplan

- LEVO

- Ouderbijdrage Schoolreis + Zomerfeest

- Resultaten IEP + doorstroomtoets

- Stand van zaken locatie Koningskwartier

Wilt u deze MR-vergadering bijwonen? Stuur dan een mail naar mr@reigerbos.nl.

Smashball Clinic groepen 7-8

Woensdagmiddag 17 april om 13.30 uur is er een smashball clinic in Swanla. Deze clinic wordt georganiseerd door Volleybalvereniging ZVH. Alle leerlingen van groep 7 en 8 mogen gratis meedoen. Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar coordinator@zvhvolleybal.nl. Meer informatie via deze link.

Jaarkalender 2023-2024 OBS 't Reigerbos_Pagina_09.jpg
    Jaarkalender 2023-2024 OBS 't Reigerbos_Pagina_10.jpg