Voor ouders

Wij vinden het als school erg belangrijk om ouders goed op de hoogte te houden. Betrokken ouders zorgen namelijk voor een betere ontwikkeling van leerlingen. Wij vinden het belangrijk om de lijnen kort te houden. Daarom vind je op deze pagina alle informatie over zaken die van belang zijn voor ouders.

Nieuwe leerling

Als je kind voor het eerst naar school gaat, is het fijn om te weten wat jullie te wachten staat. Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie voor nieuwe kleuters.

Nieuwe leerling

Nieuwsbrief

Met onze maandelijkse nieuwsbrief houden we je graag op de hoogte van het laatste nieuws op OBS ’t Reigerbos.

Nieuwsbrief

Kalender schooljaar 2023-2024

Kalender schooljaar 2023-2024

MR & OR

Lees meer over de medezeggenschapsraad en de ouderraad van OBS ’t Reigerbos.

MR & OR

Naschoolse opvang en peuters

OBS ’t Reigerbos werkt op het gebied van buitenschoolse opvang met gro-up Kinderopvang. Op deze pagina vind je meer informatie over hoe het werkt.

Naschoolse opvang en peuters

Parro en ParnasSys

Om communicatie met ouders zo gemakkelijk mogelijk te maken, maken we gebruik van Parro en ParnasSys.

Parro en ParnasSys

Downloads

Op deze pagina vind je alle belangrijke documenten en downloads van OBS ’t Reigerbos.

Downloads

Onderdeel worden van ons team?

Ons enthousiaste team staat elke dag klaar voor onze leerlingen. Kom jij het team van OBS ’t Reigerbos versterken? Neem een kijkje op onze vacature- en stagepagina.

Onderdeel worden van ons team?