Vacatures en stages

Wij hebben op OBS ’t Reigerbos op het moment ongeveer 500 leerlingen op school, verdeeld over onze twee locaties. Ons gedreven en enthousiaste team gaat er elke dag opnieuw voor om ieders talenten zo goed mogelijk te ontwikkelen.

OBS 't Reigerbos werkt volgens het leerstofjaarklassensysteem. De kleuters starten in gecombineerde groepen 1/2. In principe zijn de groepen erna enkelvoudige groepen. Wij werken in een omgeving van kinderen, ouders en team, die samen willen ontwikkelen en elkaars talenten kennen en benutten. Wil jij deel uitmaken van ons team? Bekijk of we vacatures open hebben staan of stuur een open sollicitatie via www.werkenbijscholengroepholland.nl!

Stagelopen

Ben jij bezig om het mooiste beroep ter wereld onder de knie te krijgen? Wij helpen je daar graag bij! Ga naar www.werkenbijscholengroepholland.nl/stages en bekijk alle mogelijkheden die Scholengroep Holland te bieden heeft.

Naar de vacatures

Onderdeel worden van ons team?

Ons enthousiaste team staat elke dag klaar voor onze leerlingen. Kom jij het team van OBS ’t Reigerbos versterken? Neem een kijkje op onze vacature- en stagepagina.

Onderdeel worden van ons team?