Locatie Koningskwartier

Openbare basisschool ’t Reigerbos verzorgt openbaar onderwijs in de wijk Koningskwartier. Als openbare basisschool hebben wij een belangrijke opdracht: het garanderen van goed en waardevol onderwijs voor iedereen in onze samenleving.

De drie pijlers van openbaar onderwijs:

• Gelijkwaardigheid
      Iedereen is verschillend, maar iedereen is evenveel waard. Op onze school mag iedereen zichzelf zijn.
    • Vrijheid
      We stellen kinderen in staat om zelfstandig te denken en te handelen. We leren kinderen hoe zij hun eigen vrijheden en die van anderen kunnen bewaken.
    • Ontmoeting
      Op school komen verhalen samen. Kennismaken met andere achtergronden is belangrijk, voor het begrijpen van de wereld en de ontwikkeling van een eigen identiteit.

Vanaf schooljaar 2023-2024 biedt openbare basisschool ’t Reigerbos in Koningskwartier onderwijs aan leerlingen van groep 1 t/m 8.

Op deze locatie werken wij nauw samen met gro-up Kinderopvang in ons Kindcentrum. Doordat deze organisatie kinderopvang en buitenschoolse opvang aanbiedt, garanderen we samen een veilige en vertrouwde omgeving voor alle kinderen, van 0 tot aan het einde van de basisschool.

t Reigerbos-067.jpg

Opvang

Wilt u bij ons op de locatie ook gebruik maken van kinderopvang, peutergroep of VSO/ BSO? Hier vindt u meer informatie en de mogelijkheid uw kind hiervoor aan te melden:

Locatie het Welpennest

Openbare basisschool 't Reigerbos locatie Koningskwartier

Ryckevelde 3
    2761 KZ Zevenhuizen

Robert den Arend - locatieleider Koningskwartier

Robert den Arend, locatieleider

“Ben je nieuw in de wijk Koningskwartier komen wonen? Welkom! Kom vrijblijvend langs om eens kennis te maken en te zien of OBS ’t Reigerbos bij jou en je kind past!”