Dit is OBS 't Reigerbos

Samen leveren we een belangrijke bijdrage aan de ontwikkeling van kinderen van nul tot het einde van de basisschool. Op OBS ’t Reigerbos werken we in een omgeving waar kinderen, ouders en team samen willen ontwikkelen en elkaars talenten willen leren kennen en benutten. Hierbij bieden we een zo groot mogelijk aanbod, om ieder kind zijn/haar talent te laten ontdekken en ontwikkelen.

Kinderen vertellen ons wat zij nodig hebben, wij luisteren en helpen daar waar nodig om ze klaar te stomen voor de wereld van de toekomst. Dit kan alleen in een veilige omgeving, waarin je je fijn voelt en jezelf kunt zijn. Op ‘t Reigerbos hebben we samen plezier en respecteren we elkaar. Als openbare basisschool mag iedereen bij ons zijn wie hij of zij wil zijn. En daar mag je trots op zijn. Alleen op die manier kun je het beste uit jezelf halen.

Onze twee locaties

Locatie Zaagmolenpad

Locatie Zaagmolenpad

Locatie Koningskwartier

Locatie Koningskwartier

Missie en visie

Samen dragen we bij aan de ontwikkeling van kinderen, van nul tot aan het einde van de basisschool. Ieder kind is uniek en heeft een eigen karakter, interesses en talenten.

Missie en visie

Ons team

Maak kennis met het team van OBS ’t Reigerbos. Ons enthousiaste personeel staat elke dag weer klaar voor de leerlingen.

Ons team

Schooltijden en vakanties

Lees hier meer over onze schooltijden en wanneer de schoolvakanties dit schooljaar vallen.

Schooltijden en vakanties

Schoolgids

In onze schoolgids vind je alle praktische en belangrijke informatie voor dit schooljaar.

Schoolgids

Scholengroep Holland

OBS ’t Reigerbos is één van de dertien openbare scholen van Scholengroep Holland. Lees hier meer over onze scholengroep.

Scholengroep Holland

Kijkje in onze school

Neem een kijkje bij OBS ’t Reigerbos en ontdek wat onze school te bieden heeft!

Kijkje in onze school

Onderdeel worden van ons team?

Ons enthousiaste team staat elke dag klaar voor onze leerlingen. Kom jij het team van OBS ’t Reigerbos versterken? Neem een kijkje op onze vacature- en stagepagina.

Onderdeel worden van ons team?